Telefoniczna Obsługa Pacjenta – nowa funkcjonalność na naszej stronie

Szanowni Pacjenci!

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom informujemy, że w celu ułatwienia kontaktu z Przychodniami Brackimi, uruchomiliśmy nową funkcjonalność na naszej stronie – możliwość bezpośredniego połączenia z Telefoniczną Obsługą Pacjenta (TOP).
Zapraszamy do kontaktu!

W jakim celu uruchomiliśmy nową usługę?

Jednym z podstawowych wyzwań w obsłudze pacjenta jest zapewnienie kontaktu z Przychodnią, zwłaszcza w godzinach porannych. Nasze przychodnie rozpoczynają pracę między godziną 7:00 a 8:00 (dokładne godziny pracy przychodni znajdziesz na naszej stronie w zakładce Twojej przychodni). Początek dnia to czas kiedy pacjenci próbują skontaktować się z placówką celem umówienia wizyty zarówno telefonicznie jak i osobiście. Dlatego wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom zwiększamy liczbę kanałów komunikacji, co zapewni lepszą dostępność naszych placówek.

Czym jest Telefoniczna Obsługa Pacjenta?
W czasie pandemii kontakt telefoniczny stał się nieodzownym narzędziem w pracy wszystkich ośrodków zdrowia. W związku z tym już w 2020 roku wychodząc naprzeciw zwiększonemu zapotrzebowaniu zdalnego kontaktu z przychodniami stworzyliśmy Telefoniczną Obsługę Pacjenta (TOP), w której specjalnie zatrudnieni pracownicy Fundacji odbierają telefony od wszystkich osób zainteresowanych kontaktem z naszymi jednostkami. Dzięki temu rozwiązaniu udało nam się utrzymać kontakt z pacjentami na poziomie pozwalającym na obsługę Waszych spraw bez konieczności kilkukrotnego wybierania numeru do przychodni i czekania w długich kolejkach na połączenie, pomimo tego,że liczba połączeń telefonicznych w okresie pandemii znacząco wzrosła.

Teraz, gdy Wasze życie wraca do „normalności” po kilku latach obostrzeń związanych z pandemią postanowiliśmy włączyć TOP na stałe do naszych struktur, aby nadal mógł wspierać nasze przychodnie i zapewnił jeszcze lepszą jakość obsługi naszych pacjentów.

Dzwoniąc bezpośrednio na numer 32 707 67 67 skontaktujesz się z pracownikami Telefonicznej Obsługi Pacjenta, którzy pomogą w zarejestrowaniu do lekarza, umówieniu terminu do specjalisty czy przekazaniu prośby o wypisanie stale przyjmowanych leków. Dodatkowo jeżeli jesteś naszym zadeklarowanym pacjentem w POZ i spełniasz kryteria udziału w programach profilaktycznych (np. program profilaktyki chorób układu krążenia CHUK), to nasi pracownicy skontaktują się z Tobą z zaproszeniem na badania.

Jak można skorzystać z Telefonicznej Obsługi Pacjenta?
Numer telefonu znajdziesz nie tylko w tym artykule, ale również na naszej stronie internetowej po prawej stronie ekranu.

Korzystając z telefonu komórkowego możesz bezpośrednio z naszej strony połączyć się z TOP. Wejdź na www.uniabracka.pl. Po prawej stronie ekranu znajdziesz zieloną ikonkę ze słuchawką. Po kliknięciu rozwinie się numer telefonu TOP. Kliknij ponownie w zielony pasek, aby nawiązać połączenie z TOP.

 

Telefoniczna Obsługa Pacjenta