Seniorze zadbaj o swój słuch – bezpłatne badania w Przychodniach Brackich

Bezpłatne badania słuchu dla osób 60+

Dobry słuch to podstawa codziennej komunikacji i związanej z tym zadowalającej jakości życia. Problemy ze słuchem wpływają nie tylko na jego komfort, ale także na nasze codzienne bezpieczeństwo. Badania wskazują, że już ponad połowa Polaków w wieku senioralnym może mieć uszkodzony słuch. Dlatego naszą tegoroczną akcję organizowaną z okazji Światowego Dnia Słuchu kierujemy właśnie do osób powyżej 60 roku życia.

Bezpłatne badania słuchu w Przychodniach Brackich wykonywać będzie partner akcji – AUDIOFON.

Kto może skorzystać z bezpłatnego badania słuchu?

Na badania zapraszamy wszystkie osoby w wieku 60 lat lub więcej, które chciałyby sprawdzić swój słuch. Z badania może skorzystać każda osoba, niezależnie od tego czy jest pacjentem naszych przychodni. Badania są całkowicie bezpłatne.

Co ma na celu badanie słuchu?

Badanie słuchu sprawdza:

  • Czy Twoje uszy odbierają dźwięki prawidłowo.
  • Jakie osiągasz zrozumienie mowy.
  • W przypadku stwierdzenia niedosłuchu określa jego wielkość i rodzaj – czy jest to uszkodzenie trwałe (niedosłuch odbiorczy), czy nadaje się do leczenia (przewodzeniowy lub mieszany ubytek słuchu).

Jeśli wystąpi taka potrzeba, po badaniu może zostać zalecona rehabilitacja słuchu z wykorzystaniem aparatu słuchowego.

Gdzie i kiedy można skorzystać z bezpłatnego badania słuchu?

Zachęcamy każdą osobę, która ma 60 lat i więcej, do skorzystania w marcu z bezpłatnego badania słuchu w naszych przychodniach. Zdaniem lekarzy, słuch warto badać co najmniej raz w roku. Badania odbędą się w następujących miejscach i terminach:

 

Gliwice

Ruda Śląska

Katowice

Sosnowiec

Bytom

Mysłowice

Zabrze

 

Jak się zarejestrować na bezpłatne badanie słuchu?

Można to zrobić na 3 sposoby! Liczba miejsc jest ograniczona dlatego nie czekajcie do ostatniego dnia i zarejestrujcie się już dziś.

TELEFONICZNIE

  1. Dzwoniąc bezpośrednio do przychodni pod podane powyżej numery telefonu.
  2. Dzwoniąc do Telefonicznej Obsługi Pacjenta pod nr 32 707 67 67.

OSOBIŚCIE

  1. Przychodząc do przychodni i rejestrując się w rejestracji głównej.