Zakup i dostawa sprzętu medycznego – w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG – w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG – w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru – w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych – w ilości 1 sztuka
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Nr 12 /NZ/2025
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego – w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – z podziałem na 3 pakiety:
I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG – w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG – w ilości 3 sztuk
II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru – w ilości 1 sztuka
III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych – w ilości 1 sztuka - Miejsca dostaw:
Przychodni Bracka Gliwice, ul. Bojkowska 20, 44-100 Gliwice
• Holter EKG,
• Aparat EKG,
• System do prób wysiłkowych
Przychodni Bracka Knurów, ul. Dworcowa 3, 41-190 Knurów
• Holter EKG,
• Aparat EKG,
• Spirometr
Przychodnia Bracka Staszic, ul. Mysłowicka 13, 40-486 Katowice
• Holter EKG,
• Aparat EKG.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
- Termin wykonania umowy: od daty zawarcia umowy do 16 czerwca 2025 r.
- Okres gwarancji – minimum 24 miesiące.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród trzech pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III). Wykonawca może również złożyć ofertę na trzy pakiety.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie – dostawy i szkolenia.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać faksem lub elektronicznie, przy czym przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone i ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
- Korespondencja przesłana do Zamawiającego za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną po godzinach urzędowania, tj. po godzinie 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę i w niedzielę zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.