OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Nr 13/NZ/2025

  1. Przedmiotem zamówienia jest remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety:
    Pakiet nr 1 – Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic
    Pakiet nr 2 – Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów
    Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Pakiet nr 1
    Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie remontu poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic w Katowicach przy ul. Mysłowickiej 13.
    Prace obejmują wykonanie remontu, w tym m. in. obniżenie sufitów, wymianę oświetlenia podstawowego, wymianę posadzek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Przedmiar.
    Załączony rysunek poglądowy obrazuje lokalizację przedmiotowych pomieszczeń.
    Pakiet nr 2
    Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie remontu poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów w Knurowie przy ul. Dworcowa 3.
    Prace obejmują wykonanie remontu, w tym m. in. obniżenie sufitów, wymianę oświetlenia podstawowego, wymianę posadzek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Przedmiar.
    Załączony rysunek poglądowy obrazuje lokalizację przedmiotowych gabinetów.
  3. Adresy inwestycji:
    Pakiet nr 1: Przychodnia Bracka Staszic, ul. Mysłowicka 13, 40-486 Katowice
    Pakiet nr 2: Przychodni Bracka Knurów, ul. Dworcowa 3, 41-190 Knurów
  4. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ:
    I. Przedmiar – dla Pakietu nr 1 i dla Pakietu nr 2,
    II. Rysunek – dla Pakietu nr 1 i dla Pakietu nr 2.
  5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród dwóch pakietów (Pakiet nr 1 i/lub Pakiet nr 2). Wykonawca może również złożyć ofertę na dwa pakiety.
  6.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
  9. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% (trzy) łącznej wartości umowy brutto – w pieniądzu – na zasadach opisanych w paragrafie 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
  10. Termin wykonania umowy:
    Pakiet nr 1 – 4 tygodnie od daty przekazania terenu budowy, tj. 02.06.2025 r.
    Pakiet nr 2 – 4 tygodnie od daty przekazania terenu budowy, tj. 02.06.2025 r.
  11. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać faksem lub elektronicznie, przy czym przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone i ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
  12. Korespondencja przesłana do Zamawiającego za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną po godzinach urzędowania, tj. po godzinie 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę i w niedzielę zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.